Lastig: een vacature schrijven voor een bedrijf zonder functieomschrijvingen!

Accountmanager? Projectmanager? Inside Sales? Wij noemen je graag Succesmanager!

Samen met je collega's trek je als team alles uit de kast om onze klanten compleet te ontzorgen!

Succesmanager

Klantgericht, commercieel en betrokken

Dit kun je

  • Je werkt op HBO-niveau, kunt snel schakelen en bent niet bang voor verandering
  • Je maakt makkelijk contact met klanten
  • Klantgericht denken, ontzorgen en organiseren zit in je genen: je levert je klant hierdoor ontzettend veel service
  • Je ziet commerciële kansen
  • Je denkt mee als sparringpartner van de klant en je collega's
  • Je houdt er van zaken te structureren
  • Je bewaakt beslismomenten van de klant
  • Je staat stevig in je schoenen, denkt mee, stelt je niet afwachtend op
  • En eigenlijk ben je een echte salestijger!


Dit heb je

  • Je hebt een niet te temmen drive om samen met ons team resultaten neer te zetten
  • Je streeft ernaar je doelen te behalen en werken met targets is je niet onbekend
  • Je bent accuraat en enthousiast
  • Je bent betrokken en streeft naar een hoge mate van klantgerichtheid
  • Je voelt je thuis binnen een jonge en informele bedrijfscultuur
  • Je hebt een hands on mentaliteit en bent echt een doorzetter
  • Je bent ambitieus en leergierig
  • Je houdt van gezelligheid en samenwerken


Heb je affiniteit met ICT en vind je het leuk om met bedrijven mee te denken over hoe zij hun bedrijfsprocessen kunnen automatiseren, dan heb je een pre!



Dit bieden wij

  • Concreet doel met alle middelen om daar te komen
  • €1000,- persoonlijk ontwikkelbudget, bijvoorbeeld voor een Prince2 , Agile of SCRUM opleiding
  • Een gezellige werksfeer in een jong team met energieke en gedreven collega’s
  • Een mooie werkplek
  • 32/40-urige werkweek
  • 25 vakantiedagen
  • 1 geluksdag
  • We waarderen je eigen inbreng en je mag zelf aan de slag met jouw ideeën!
  • Veel vrijheid, verantwoordelijkheid en flexibiliteit.
  • Salarisindicatie: €2200 - €3200 bruto (inschaling adhv het Baarda model)
  • Doorgroeien? Het tempo bepaal jij zelf!
  • Winstdeling & een wintersportvakantie bij behalen van onze targets 
  • Reiskostenvergoeding tot 100 km per dag
  • Je werkgever is een stabiel familiebedrijf dat zeer betrokken is bij jouw persoonlijke ontwikkeling en in jou investeert
  • Gezellige teamuitjes

Jouw doel is om van onze klanten echte fans te maken


Dit doe je door onze projecten zo te managen dat klanten stijl achterover slaan van onze "smooth operations".

Samen met je collega's trek je alles uit de kast om onze klanten compleet te ontzorgen, en wel op zo'n manier dat we onszelf niet voorbij lopen en voldoende tijd hebben om het heel leuk te hebben met elkaar!

Jij ontzorgt klanten door het plan-, organiseer- en regelwerk uit handen te nemen. Je analyseert de uitdagingen van de klant en vindt daar een passende oplossing voor. 

Je bent een onmisbare schakel tussen je klanten, onze professionals, onze accountmanager(s) en de planning.

Je bent verantwoordelijk voor het realiseren van klantwaarde als hét aanspreekpunt voor klanten en daarmee mede verantwoordelijk voor het opbouwen van goede klantrelaties. 

Je houdt overzicht over je accounts, werkt accuraat en nauwkeurig en maakt bewust tijd voor advies en verkooptaken aan bestaande klanten.

Je creëert zelf ook commerciële kansen. Zo zet je bijvoorbeeld social- en digitale media in om nieuwe klanten te vinden en bestaande klanten te informeren en aan ons te binden.

Je houdt van plannen en organiseren en bewaart overzicht in hectische tijden.

Werken bij Prodrive moet leuk zijn moet een glimlach op ieders gezicht toveren: van jou en dat van de klant.

Als we met plezier naar hun werk gaan, klaar om van elke dag een succes en een feestje te maken,
dan gebeuren er mooie dingen!

De werkzaamheden bestaan o.a. uit:

  • Je bent het aanspreekpunt voor klanten inzake lopende trajecten;
  • Het inplannen van opdrachten en evenementen;
  • Uitnodigingstrajecten opstellen en managen van de klanten;
  • Dagelijkse afstemming met de planning voor geplande cursussen inzake bezettingsgraad;
  • Commerciële kansen zien, zoeken en benutten
  • Ondersteuning aan Account Managers (voorbereiden rapportages);
  • Opvolging commerciële activiteiten


Door procesmatig te denken weet jij precies op welke manier je onze klanten het beste kunt ondersteunen. Dit doe je door samen met je collega's je dagelijkse werkzaamheden in processen te gieten, die je vervolgens door middel van onze software kunt automatiseren.
Hierdoor heb niet alleen jij maar heeft ook de klant minder administratief werk en kan hij zich richten waar het echt om draait; medewerkers en klanten!

Word jij enthousiast van het vinden van oplossingen om onze klanten nog meer te ontzorgen en blijft je graag werken aan jouw eigen ontwikkeling? Dan is deze startersfunctie perfect voor jou!

Geen dag is hetzelfde


Projectmanagers heten bij ons succesmanagers: hèt aanspreekpunt voor de klant.
Nadat onze accountmanager langs is geweest voor het afstemmen van het programma neemt hij/zij het stokje van de accountmanager over en wordt jij het aanspreekpunt voor de klant.

Geen dag is hetzelfde. Belangrijk is dat jij als projectmanager de klant ontzorgt en het Prodrive-gevoel mee geeft! Voor het ondersteunen van onze klanten bij al hun vragen moet je in het bezit zijn van goede communicatie skills. Heb je deze nog niet? Geen man overboord, want ook hier helpen we je bij.

Bekijk de werkdag van Heleen, onze projectmanager.

Ben je geïnteresseerd in deze functie en voldoe je aan het profiel? Solliciteer via onze website!

Prodrive is een creatieve club die van aanpakken houdt. We zijn gevestigd op de luchthaven Lelystad.
We brengen merkbeleving en educatie samen in unieke concepten voor onze klanten.
Wij adviseren en ondersteunen bedrijven werkende in diverse branches zodat zij het optimale rendement halen uit hun wagenpark: of dat nu 1 (race)auto is of een wagenpark van 1000 bestelbusjes of Tesla's.

De gemiddelde leeftijd is 31 jaar en daardoor wordt een creatieve en gezellige werkomgeving gecreëerd.

Ieder heeft zijn rol en kent zijn verantwoordelijkheden, en samen werken we als een geolied team om zo het beste resultaat voor onze klanten te bereiken: Happy Employees, Happy Customers.

We zetten graag dat stapje extra voor onze klant, en gaan “a hundred miles”.
Dat doen we als het even kan trouwens wel zonder overuren.

Hoe dan? Door zo efficiënt mogelijk te werken, verantwoordelijkheden te nemen en indien nodig de vinger op de zere plek te leggen zonder er doekjes om te winden. Daar moet je van houden!